Hier vind uw de meest gestelde vragen.
Zit uw vraag er niet tussen? Neem dan contact met ons op.

 

* Mijn horloge geeft niet de juiste GPS-locatie aan hoe komt dit?

Dit kan verschillende oorzaken hebben.

1. Probeer eens uw horloge aan en uit te zetten, ververs de locatie werkt het dan nog steeds niet volg dan de verdere stappen hieronder.  

2. Check uw data te goed, zonder data te goed kan het horloge uw locatie niet goed bepalen. 

3. Log uit op de app en log dan weer opnieuw in.

4. Werkt het nog steeds niet correct? Stuur ons dan een bericht via de reparatie knop. 

 

* De batterij gaat niet lang mee

Dit kan verschillende oorzaken hebben

1. Mijn horloge is al meer dan 5 jaar oud, dan kan het zijn dat de batterij aan vervanging toe is, wij kunnen dit voor een kleine vergoeding voor u vervangen. 

2. Laat de batterij van uw horloge geheel leeg lopen, laad hem daarna op tot dat hij helemaal vol is.

3. Het horloge gaat nog steeds sneller leeg dan normaal, start dan het proces "doorladen" laad het horloge minstens 36 uur achtereen op ( let op, haal de stekker er tussentijds niet uit)

4. Het werkt het nog steeds niet correct? Stuur ons dan een bericht via de reparatie knop. 

 

* ik ben (toch) niet tevreden over het product en wil het retour sturen

Dat is vervelend om te horen!

graag vragen we je om ons een bericht te sturen via het contact formulier. Je ontvangt van ons binnen 48 uur een retourformulier.